Service, ook na afsluiten

Service ook na afsluiten

Onze service gaat vaak verder dan je zou verwachten. Zo bieden wij in tegenstelling tot andere vergelijkingssites niet alleen service wanneer je wilt vergelijken of een zorgverzekering wil afsluiten. Juist ook tijdens de looptijd van de verzekering staan wij voor je klaar om vragen te beantwoorden en je te helpen met declaraties en wijzigingen.

 

Service

Indien gewenst kun je altijd telefonisch contact opnemen, onze helpdesk is uitstekend bereikbaar. Op onze website kun je ook veelgestelde vragen bekijken. Mogelijk staat jouw antwoord hier tussen. Daarnaast hebben wij een chatfunctie ontwikkeld in de vergelijkingsmodules. Je kunt jouw vraag hier stellen en je ontvangt direct antwoord van een van onze adviseurs.

 

Opzeggen van je zorgverzekering

Wanneer je wilt opzeggen bij je huidige zorgverzekeraar, dien je dit kenbaar te maken. In veel gevallen kun je aangeven dat je nieuwe zorgverzekeraar dit voor je regelt met de oude zorgverzekeraar.

 

Declareren

Je declaraties kun je naar jouw zorgverzekeraar sturen. Uiteraard kun je die declaraties ook naar ons sturen, wij zorgen dat ze op de juiste plaats terecht komen. Ook wanneer je vragen hebt over de vergoeding van bijvoorbeeld een medicijn, kun je deze vraag aan onze helpdesk stellen. Wij bespreken jouw vraag vervolgens met de verzekeraar en bieden een terugkoppeling waar je direct mee uit de voeten kunt.

 

Overstappen

Veel verzekerden willen na het vergelijken van de zorgverzekering op onze website een overstap maken. Wij adviseren altijd te letten op de inhoud van jouw zorgverzekering. Voor veel goedkopere verzekeraars geldt ook een minder uitgebreide dekking. Onze zorgvergelijker biedt passend advies en zal daarom niet altijd het goedkoopste product adviseren. Wanneer je toch niet zeker bent van jouw keuze, adviseren wij je om contact op te nemen met onze helpdesk.

 

Wachtlijstbemiddeling bespaart gemiddeld 5 weken

Als je iets mankeert wil je geholpen worden. En het liefst direct. Lang wachten is vervelend en vaak onnodig. ‘Wachtlijstbemiddeling biedt de sleutel tot succes’. Wij bemiddelen met zorgverleners over de wachttijden van je behandeling.

 

In bijna 80 procent van onze bemiddelingen lukt het om iemand eerder te laten behandelen. Het afgelopen jaar leverde dat door bemiddeling vanuit ons een vermindering op van 1.500 ’wachtdagen’. Via wachtlijstbemiddeling van Kiesgoed.nl wordt je gemiddeld 5 weken eerder geholpen dan zonder wachtlijstbemiddeling. Wachtlijstbemiddeling verzacht dus je pijn, bijvoorbeeld als je wacht op een knieoperatie of een consult bij de specialist. Neem de proef op de som en bel ons!

Begin met vergelijken

Neem contact op met ons

Kiesgoed.nl gaat voor 100% service.

 

Of dat nu tijdens het vergelijken, afsluiten of het beantwoorden van vragen is.
Wij horen graag hoe jij onze dienstverlening ervaart! Bij ons krijgt u binnen een werkdag een reactie op uw vraag of opmerking.

 

Bellen kan ook! 088 - 12 10 222